REVISTA THE PR JOURNAL LANSEAZĂ EDIȚIA SPECIALĂ BRAND NEW CULTURE

Invitatie lansare PRJREVISTA THE PR JOURNAL LANSEAZĂ EDIȚIA SPECIALĂ
BRAND NEW CULTURE

Revista The PR Journal invită bucureștenii la o lansare – spectacol a unuia dintre cele mai  îndrăznețe proiecte de branding cultural din România, la galeria de artă contemporană The Art of Living, în data de 10 septembrie, începând cu ora 18:30.
Lansarea are un program special ce cuprinde: o expoziție de pictură contemporană semnată de artistul Adrian Borda, un concert de muzică jazz, proiecții de film documentar de artă, dar și intervenții ale unor personalități culturale importante. Intrarea la eveniment este liberă.
Ediția specială a revistei promite să dezvăluie cititorilor cine sunt oamenii cheie din spatele celor mai puternice branduri culturale (ex. Festivalul George Enescu, Festivalul SoNoRo, TIFF, Next, Festivalul de Jazz de la Sibiu, Festivalului Electric Castle etc.) – cum devin artiștii români branduri internaționale, ce strategii de branding au festivalurile de artă, galeriile și muzeele din România, care este impactul real al brandurilor în piața de artă, precum și o serie de interviuri de colecție cu personalități de marcă ale culturii românești, printre care: Tiberiu Soare, Tudor Giurgiu, Irina Margareta Nistor, Ada Solomon, Zoltan Bela, Florica Prevenda, Predrag Popara, Răzvan Popovici, Diana Ketler, Mihai Constantinescu și mulți alții.
Singularitatea conceptului editorial propus de revista constă în explorarea identității de brand a muzicii, cinematografiei și artelor vizuale românești, în relație directă cu industria de publicitate, relații publice și comunicare. Numărul special al revistei va cuprinde strategii și studii de caz ale campaniilor de CSR (Corporate Social Responsibility) implementate de acestea în domeniul culturii, dar și materiale despre tendințe legate de comunicarea în mediul online, gestionarea situațiilor de criză și despre relațiile publice în general, publicate în cadrul secțiunilor standard ale revistei: Communication, Public Institutions, CSR, Digital, Branding și Film, Muzică și Arte Vizuale, etc.
,,Ediția specială a revistei The PR Journal este un proiect finanțat de Administrașia Fondului Cultural Național și se adresează profesioniștilor din industria comunicării, care au capacitatea de a înțelege valorile culturale, de a intui potențialul unor proiecte din sfera artei și culturii și de a le promova sau finanța. Obiectivul proiectului nostru editorial este să aducă brandurile culturale în atenția unui public educat, capabil să promoveze la rândul lui cultura atât în România, cât și în străinătate. În acest sens, publicația oferă informații relevante și bine argumentate, despre personalități sau proiecte, ce vor putea fi folosite atât ca studii de caz, cât și ca modele, dar care pot fi inspirația unor campanii de comunicare și relații publice, pentru a stârni interesul publicului larg pentru cultură”, declară Mirela Meiță, publisher The PR Journal.
Revista The PR Journal s-a relansat în mediul online, cu o nouă identitate vizuală, un nou website și o nouă poziționare pe piața digitală. Noul website păstrează același logo, dar este susținut de o nouă strategie care să aducă vizitatorii mai aproape de filosofia de brand a publicației. Noul site marchează mutarea focusului revistei către promovarea segmentului de business și B2B, dar și către zona de branding cultural.
________________________________________